Algemeen

Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen. Kan dit?

Ja. Bij 'Mijn Sorgente' kun u onder het kopje 'Adressen' zelf alternatieve of tijdelijke adressen aanmaken. Hier kunt u het adres opgeven waar uw bestelling geleverd moet worden (bijv. een tijdelijk verpleeghuisadres, werk- of vakantieadres).

Ik zie dat mijn machtiging bijna verloopt. Hoe kan ik die verlengen?

U kuntuw machtiging niet zelf verlengen. Neem contact op met uw diëtist of (huis)arts en vraag of hij/zij uw machtiging wil verlengen.

Kan ik zien hoe lang mijn machtiging nog loopt?

Log in op 'Mijn Sorgente'. Onder het kopje 'Mijn Machtigingen kunt u zien tot wanneer uw machtiging geldig is.

Als ik mijn bestelling afrond zie ik dat ik bepaalde producten moet betalen. Ik heb een machtiging. Dan betaalt mijn zorgverzekeraar dit toch?

Als er prijzen blijven staan bij uw bestelling betekent dit, dat dit product niet binnen uw machtiging valt en dat u dit product zelf moet betalen. Valt een product binnen uw machtiging dan verandert de prijs naar  € 0,00.

Ik weet niet welke producten binnen mijn machtiging vallen. Hoe kan ik dit zien?

Zodra u een bestelling plaatst bij Sorgente, ziet u in uw winkelwagen onder het product staan welke producten binnen uw machtiging vallen. Bij de producten die binnen uw machtiging vallen staat bovendien € 0,00. Hieraan kunt u zien dat u het product niet zelf hoeft te betalen. De factuur voor deze producten gaat rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met een van onze medewerkers.

Ik wil een product bestellen, maar dit staat niet in de webwinkel. Wat moet ik doen?

Als u een product wil bestellen dat niet in de webwinkel staat, neem dan contact op met een van onze medewerkers. In overleg bekijken we wat we voor u kunnen betekenen.

Wat is het voordeel van favoriete producten?

Als u producten als favoriet kenmerkt, vindt u ze snel en eenvoudig terug onder 'Mijn Sorgente', onder het kopje 'Favoriete producten'. U hoeft dan niet telkens te zoeken naar deze producten en u kunt zo aangeven welke producten u lekker vond of die goed zijn bevallen.

Hoe kan ik favoriete producten aanmaken?

Om een product als favoriet product aan te kunnen maken, moet u eerst zijn ingelogd op 'Mijn Sorgente'. U kunt een product als favoriet kenmerken op de detailpagina van een product. Door rechtsboven op het middelste icoontje (sterretje) te klikken, maakt u een favoriet product aan.

Ik bestel elke keer hetzelfde. Moet ik elke keer alles opnieuw opzoeken?

Nee, bij 'Mijn Sorgente' vindt u een overzicht van uw eerdere bestellingen (Mijn bestellingen). Door op het groene pijltje te klikken, kunt u een bestelling snel en eenvoudig opnieuw bestellen.  

Ik heb de e-mail met activitatielink ontvangen, maar de link werkt niet. Wat moet ik doen?

Als de link in de e-mail niet werkt, moet u deze link kopiëren en plakken in de adresbalk van internet (daar waar u normaal bijv. www.sorgente.nl intypt). LET OP! De link kan over twee regels lopen en ziet er als volgt uit:
http://webwinkel.sorgente.nl/index.php?controller=authentication&confirm=true&key=code met cijfers en letters

Ik heb me aangemeld als nieuwe klant, maar kom niet in de webwinkel. Wat moet ik doen?

Als u zich heeft geregistreerd als nieuw klant, ontvangt u een email op het opgegeven email-adres. In deze mail staat een activitatielink. U dient uw aanmelding eerst te bevestigen via deze link. Heeft u deze email niet ontvangen, check dan eerst of uw bericht niet bij uw spamberichten terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de afdeling Scelta via scelta@sorgente.nl of 030 -634 62 66.

Hoe kan ik me aanmelden als klant in de webwinkel?

Op de homepage van Sorgente staat een blokje met als titel "Mijn Sorgente". Als u klikt op het zinnetje 'Nieuw bij mijn Sorgente?'  komt u op een pagina waar u zich als nieuwe klant kunt registreren. Heeft u zich al eerder geregistreerd, dan kunt ook inloggen op deze pagina.