Even geduld...

De producten zijn succesvol
toegevoegd aan uw winkelwagen

Verder winkelen Naar winkelwagen en bestellen

De producten zijn succesvol
verwijderd uit uw winkelwagen

Verder winkelen Naar winkelwagen en bestellen

Klantbelevingsonderzoek Print

Wij kregen van onze klanten eind 2017 het rapportcijfer 8,8. Dat maakt ons supertrots. Twee jaar geleden gaf u ons al een 8,4. Een mooie stijging dus. Wij delen graag de resultaten van het onderzoek met al onze klanten.

Elk jaar houdt Sorgente een klantbelevingsonderzoek. Ruim 3.000 klanten hebben meegedaan aan het onderzoek eind 2017. Wij willen namelijk graag weten of u tevreden bent met onze dienstverlening want wij zoeken altijd naar mogelijke verbeterpunten.

 Hier leest u een korte samenvatting van de resultaten uit het onderzoek:

  • Het rapportcijfer wat alle klanten gaven was gemiddeld een 8,8. Het rapportcijfer is in twee jaar tijd gestegen van een 8,4 naar een 8,8.
  • Meer dan de helft van de respondenten bestelt de medische voeding meestal via de webwinkel.
  • Een kwart van de respondenten geeft aan iemand persoonlijk te willen spreken bij een bestelling. Het telefonisch contact met onze Klantenteams werd beoordeeld met een 8,6.
  • 99% vindt onze medewerker klantenteam vriendelijk en 96% vindt onze medewerker klantenteam deskundig.
  • 82% heeft de indruk dat de gebruikte voeding een positieve bijdrage levert aan zijn of haar behandeling dan wel aandoening.
  • Door de instructie van de verpleegkundige geeft 96% aan meer vertrouwen te hebben om thuis te starten met Sondevoeding.
  • 32% van de respondenten is geïnteresseerd in bezorging in de avond. Sorgente gaat nader onderzoeken of avondbezorging een betaalbare en realistische optie is.  

Nogmaals dank voor uw vertrouwen in Sorgente. Dankzij u gaan we in 2018 aan de slag met frisse nieuwe ideeën!