Ik bestel vaak voor verschillende personen, kan ik ook meerdere accounts samenvoegen?
Het is mogelijk om meerdere accounts samen te voegen, bijvoorbeeld dat van uzelf en/of uw kinderen. Lees en zie hieronder hoe u dit zelf gemakkelijk regelt binnen Mijn Sorgente.
Account toevoegen
- Ga naar uw Mijn Sorgente account.
- Klik op het icoon met het figuurtje en twee pijltjes (zie afbeelding hieronder, het icoon met groen kader) en vervolgens de knop 'Account toevoegen' (met geel kader).
- Vervolgens kiest u of er een voorschrift is van een arts/diëtist of ‘ik betaal zelf’.
- Vervolgens vult u het klantnummer en geboortedatum in van de persoon die u wilt toevoegen.
- Wisselen van account kan vervolgens door middel van het icoon met het figuurtje en twee pijlen.
- Op het moment dat u bent gewisseld van account ziet u dit terug aan de naam die vermeld staat onder de tekst ‘aan het bestellen voor:’.
Account loskoppelen
- Volg dezelfde stappen voor account toevoegen maar klik nu op het 'schakel-icoon' in plaats van 'account toevoegen.'
- U krijgt dan de vraag of dit zeker weet. Kies voor 'Ja, ontkoppel dit account.' Het account is nu losgekoppeld en verwijderd.


