Terug

Ik bestel vaak voor verschillende personen, kan ik ook meerdere accounts samenvoegen?

Het is mogelijk om meerdere accounts samen te voegen, bijvoorbeeld dat van uzelf en/of uw kinderen. Lees en zie hieronder hoe u dit zelf gemakkelijk regelt binnen Mijn Sorgente. 

Account toevoegen

  1. Ga naar uw Mijn Sorgente account.
  2. Klik op het icoon met het figuurtje en twee pijltjes (zie afbeelding hieronder, het icoon met groen kader) en vervolgens de knop 'Account toevoegen' (met geel kader).
  3. Vervolgens kiest u of er een voorschrift is van een arts/diëtist of ‘ik betaal zelf’.
  4. Vervolgens vult u het klantnummer en geboortedatum in van de persoon die u wilt toevoegen.  
  5. Wisselen van account kan vervolgens door middel van het icoon met het figuurtje en twee pijlen.  
  6. Op het moment dat u bent gewisseld van account ziet u dit terug aan de naam die vermeld staat onder de tekst ‘aan het bestellen voor:’.

Account loskoppelen

  1. Volg dezelfde stappen voor account toevoegen maar klik nu op het 'schakel-icoon' in plaats van 'account toevoegen.'
  2. U krijgt dan de vraag of dit zeker weet. Kies voor 'Ja, ontkoppel dit account.' Het account is nu losgekoppeld en verwijderd.