De bezorging van uw bestelling
Bijgewerkt op: 21/08/2025
- Bestelt u online, dan kunt u
• Zelf kiezen uit een van de bezorgmomenten* die u tijdens het afronden van uw bestelling aangeboden** krijgt.
• ’s Avonds laten bezorgen tussen 17:30 u. en 22.00 u., tegen betaling van € 1,95 (niet vergoed door uw zorgverzekeraar).
• Tijdens het afronden van uw bestelling kiezen uit de dichtstbijzijnde PostNL-punten bij het door u ingevulde adres.
• Een ander bezorgadres instellen, bijvoorbeeld dat van uw werk of familie. - Bestelt u liever telefonisch? Dan helpt een van onze medewerkers van het klantenteam u.
- Op werkdagen vóór 16.00 u. besteld? Dan heeft u uw bestelling binnen maximaal 3 werkdagen in huis. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, daarom kan het zijn dat u deze eerder ontvangt.
- PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag tussen 8.00 u en 21.30 u.
- Als u gebruik maakt van de PostNL app, dan kunt u ook na het plaatsen van uw bestelling de bezorglocatie nog wijzigen. De PostNL-app biedt bovendien de mogelijkheid om bestellingen bij uw buren of op een veilige plek rondom uw huis te laten bezorgen.
* De bezorgmomenten waar u uit kunt kiezen zijn afhankelijk van het aanbod van PostNL. Het kan voorkomen dat bepaalde tijdvakken en/of avondbezorging niet beschikbaar zijn.
**Door drukte kan het voorkomen dat u uit minder bezorgmomenten kunt kiezen dan u gewend bent.
Volg de bezorging van uw bestelling
Met een track & trace code kunt u de bezorging van uw bestelling volgen.
Dit kan op 3 verschillende manieren:
- Via uw Mijn Sorgente account achter de knop 'waar is mijn bestelling?' in het actiecentrum of via 'Mijn bestellingen'. Bij iedere verzonden bestelling staat een link ‘bestelling volgen’. Hier vindt u de bijbehorende track & trace pagina van PostNL waar u de status kunt zien.
- Via de e-mail van PostNL met de track & trace code van uw bestelling. Voor deze optie moet uw e-mailadres bekend zijn bij Sorgente. Is dit niet het geval?
• Geef uw mailadres door aan het Klantenteam, of;
• Voeg deze zelf toe binnen uw Mijn Sorgente, bij 'Mijn gegevens'. - U kunt uw bestelling ook volgen in de PostNL app.
Andere vraag over bezorgen? Of weten hoe het zit tijdens feestdagen?
U vindt veel info en antwoord op vragen over de bezorging bij de veelgestelde vragen.
Verder vindt u bij een aangepaste bezorging door feestdagen altijd de actuele informatie op de pagina aangepaste dienstverlening.