Rapportcijfers
Verpleegkundigen
9,0
Klantenteam
8,7
Mijn Sorgente
8,8
Uw feedback maakt het verschil
Sorgente streeft altijd naar het verbeteren van onze dienstverlening. Daarom voeren we al bijna 27 jaar een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek uit onder zowel u als klant, als de verwijzers (diëtisten en artsen). Wat gaat goed? Wat kan beter? We nemen alles onder de loep: van onze bereikbaarheid en expertise tot het bestel- en bezorgproces van medische voeding. Uw feedback helpt niet alleen ons, maar ook u als klant.
Afhankelijk van het aantal ingevulde vragenlijsten door verwijzers doneren we bovendien elk jaar een bedrag aan een goed doel. Dit jaar hebben we gekozen voor Crohn & Colitis NL, de patiëntenvereniging die zich inzet voor mensen met Crohn, colitis ulcerosa en darmfalen.
Onze klanten beoordelen
ons gemiddeld met een
8,7
Klanttevredenheidsonderzoek 2024: de resultaten
Uit het klanttevredenheidsonderzoek 2024 blijkt dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening, in het bijzonder over de instructies door onze verpleegkundigen. Ook het online bestellen, de bezorging en het contact met ons klantenteam zijn heel positief beoordeeld. Er zijn ook punten die we kunnen verbeteren of juist behouden. Dit jaar leggen we extra focus op:
- De bereikbaarheid van het klantenteam. In maart hebben we deze weer terug kunnen op het niveau dat u van ons gewend was. De komende tijd zullen we dit blijven monitoren.
- De lancering van de bestelhulp dieetzuigelingenvoeding. Vanaf begin januari heeft deze klantengroep meer bestelgemak met een eigen bestelhulp.
- Het behoud van deskundigheid van ons klantenteam.
We zijn trots op de resultaten. Dit stimuleert ons om dit succes in 2025 te evenaren. Dank u wel voor uw vertrouwen, ook in de afgelopen maanden!


Onze bijdrage aan kookworkshops voor mensen met Crohn of Colitis
Crohn & Colitis NL helpt mensen met Crohn of Colitis met ontmoetingen, kennisuitwisseling en praktische activiteiten, zoals gespreksgroepen en kookworkshops. Met onze donatie ondersteunen we de organisatie van de kookworkshops. Zo dragen we bij aan een leerzame en inspirerende bijeenkomst waarbij patiënten samen ontdekken hoe voeding hun gezondheid kan ondersteunen. Een kleine stap voor ons, maar een groot verschil voor hen!
Bedankt voor uw bijdrage!
Heeft u eind vorig jaar meegedaan aan ons klanttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank voor uw feedback! Op deze manier kunnen we niet alleen onze dienstverlening verbeteren, maar heeft u ook indirect bijgedragen aan deze mooie donatie