Klantenteam Sondevoeding
Wanneer u of één van uw naasten sondevoeding nodig heeft kunnen wij ons voorstellen dat u behoefte heeft aan deskundig advies. Het kan zijn dat de sonde al is geplaatst of dit misschien nog moet gebeuren. Onze ervaren medewerkers van het Klantenteam Sondevoeding staan voor u klaar. Zij helpen u graag om vertrouwd te raken met het gebruik van sondevoeding.
Waarvoor kan ik terecht bij het Klantenteam Sondevoeding?
De medewerkers van het Klantenteam Sondevoeding:
- informeren u over sondevoeding en toebehoren – waaronder de voedingspomp – gerelateerd aan uw voedingsvoorschrift
- ondersteunen u bij het gebruik van sondevoeding en toebehoren
- nemen uw bestelling aan
Klantenteam Sondevoeding: wie zijn dat?
Het Klantenteam Sondevoeding bestaat uit deskundige medewerkers én een productspecialist / diëtist, die zich hebben gespecialiseerd in sondevoeding en toebehoren voor volwassenen (18 jaar en ouder*).
Deze medewerkers werken nauw samen met een team van verpleegkundigen. Op verzoek van uw arts of diëtist zal de verpleegkundige een instructie over het gebruik van sondevoeding en toebehoren bij u thuis verzorgen. De medewerker van het Klantenteam Sondevoeding maakt deze afspraak met u.
* Goed om te weten: kinderen jonger dan 18 jaar worden ondersteund door het Klantenteam KinderCare.
Hoe kan ik dit team bereiken?
Bekijk hier de actuele openingstijden.
- contactformulier
- telefoon: 030 – 634 62 69 (24/7 bereikbaar bij spoed)
Via ‘Mijn Sorgente’ plaatst u gemakkelijk uw volgende bestelling.
Hiervoor dient u uw account te activeren. Heeft u hulp nodig? Bekijk onze uitleg.


Sondevoeding: dag en nacht ondersteuning


Handleiding

