Hoe activeer ik het Mijn Sorgente account?
Ik heb een voorschrift
In deze situatie bent u klant: uw gegevens zijn bij ons bekend. Uw arts of diëtist heeft namelijk al medische voeding voor u aangevraagd.
Ook als u eerder contact met Sorgente heeft gehad of al eens een bestelling van ons heeft ontvangen, kiest u voor deze optie.
- Ga naar Mijn Sorgente en klik op Account activeren.
- Vul uw eigen gegevens in. Ook wanneer u voor iemand anders wilt gaan bestellen.
- U ontvangt een bevestigingsmail van Sorgente. Klik op de link in deze mail.
- Kies uit de twee opties degene die bij u, of bij wie u wilt gaan bestellen, van toepassing is. Twijfelt u? U vindt meer informatie onder de twee keuzes.
- Als laatste vult u het klantnummer en de geboortedatum in.
- Klik op ‘Account toevoegen’.
De activatie is afgerond wanneer u op de pagina leest dat het klantaccount is toegevoegd. U kunt nu gaan bestellen.
Ik betaal zelf
Geen van bij 'Optie 1' genoemde punten zijn van toepassing en u betaalt zelf.
Om uw Mijn Sorgente account te activeren vult u het formulier in.
Bekijk hier een uitgebreide uitleg over de activatie van Mijn Sorgente.