Terug

Hoe activeer ik het Mijn Sorgente account?

Ik heb een voorschrift 

In deze situatie bent u klant: uw gegevens zijn bij ons bekend. Uw arts of diëtist heeft namelijk al medische voeding voor u aangevraagd.
Ook als u eerder contact met Sorgente heeft gehad of al eens een bestelling van ons heeft ontvangen, kiest u voor deze optie. 

  1. Ga naar Mijn Sorgente en klik op Account activeren.
  2. Vul uw eigen gegevens in. Ook wanneer u voor iemand anders wilt gaan bestellen.  
  3. U ontvangt een bevestigingsmail van Sorgente. Klik op de link in deze mail.
  4. Kies uit de twee opties degene die bij u, of bij wie u wilt gaan bestellen, van toepassing is. Twijfelt u? U vindt meer informatie onder de twee keuzes.
  5. Als laatste vult u het klantnummer en de geboortedatum in.
  6. Klik op ‘Account toevoegen’. 

De activatie is afgerond wanneer u op de pagina leest dat het klantaccount is toegevoegd. U kunt nu gaan bestellen. 

Ik betaal zelf 

Geen van bij 'Optie 1' genoemde punten zijn van toepassing en u betaalt zelf. 
Om uw Mijn Sorgente account te activeren vult u het formulier in.  

Bekijk hier een uitgebreide uitleg over de activatie van Mijn Sorgente.