Problemen met de rugzak voor sondevoeding
Rugtas is kapot
Dat is vervelend. U kunt in dit geval het beste telefonisch contact met ons opnemen of een mail sturen naar teamsondevoeding@sorgente.nl.
Wij sturen u dan een nieuwe rugtas, u ontvangt deze binnen 1 werkdag.
Goed om te weten: de nieuwe rugzak wordt vergoedt door uw zorgverzekeraar. Wel dient u de oude rugzak retour naar ons te sturen met een retourlabel.
Meer informatie over het retourneren van voeding en/of toebehoren vindt u hier.
Niet tevreden over uw rugtas?
Bent u niet tevreden over de rugtas die met uw sondevoeding is meegeleverd?
In veel gevallen kunnen wij u helaas geen ander model toesturen. Dit komt doordat uw rugtas is afgestemd op het type sondevoeding dat u gebruikt. Natuurlijk kijken wij wel graag naar andere mogelijkheden en oplossingen. Neem hiervoor gerust contact met ons op.
Als u een klacht of andere opmerking heeft over de rugzak horen wij dit natuurlijk ook graag.